طراحی سایت خبری
نوشته شده توسط : ساحل

عصر آماده دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهانیدن از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها آگاه شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست نخست به ملت ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو بخش طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت آگاهی ها تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در مقوله هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به سایت «خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در گویه تقسیم دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به آگاهی ها و رویدادها مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا» به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان » سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و چکیده ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که تازه از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود. پیش از هر چیز توجه به این سوژه زیاد دارای اهمیت است که طراحی سایت به مثل تمام حرفه های سایر در دنیای نوین امروزین نیاز به تخصص های چیره دست دارد. اندیشه کنم اگر قبل از هر چیز آغاز شاخصه های سپریدن طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خویش خواهید کرد.

طراحی سایت خبری
از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی سایت خبری
اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت تازه در گزین کردن گزاریدن خبرهای بازپسین و دست نخست به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای دلخواه قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع را دارا باشد تا بتوان متن آگاهی ها جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی تارنما خبرگزاری های مشهور جهان
اغلب روزنامه ها و نشریات و وانگهی شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و سرشناس عالم علاوه بر ابزارهای رسانه ای خویش حائز سایت خبری بین المللی نیز می باشند لغایت بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خویش جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی تارنما خبری را اغلب آشکار می سازد. از این طور تارنما ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه بیان کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری
طراحی تقسیم منو
اطلاعات تماس
ایجاد دسته بندی
عکس و فیلم
تعیین سطوح دسترسی
طراحی دسته ارسال خبر
قابلیت الصاق واتر مارک
طراحی سیستم مدیریت متون
تعیین خروجی خبر
تعریف و تعیین نوع خبر
پخش آنلاین ویدئو
فیلد جستجو
آمار
ایجاد زمانبندی
طراحی پنل مدیریت تبلیغات
طراحی صفحه نقطه نظر ها
طراحی صفحه بایگانی
پیاده سازی RSS
طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر
طراحی سایت خبری در پیام اوا
امکان ایجاد آگاهی ها پُربیننده در تقدیر پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، تازه ها جدید در تقدیر آگاهی ها و نیز اخبار اخص و داغ و در ضمن ماژول عقیده سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری بدست پیام آوا
شرکت پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی بر پایه سرويس دهنده می باشد و احد از تند ترین زبان های برنامه نویسی در پهنه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد مایه افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند تازه ها و صفحات گوناگون سایت را براحتی و با نیست کردن کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

در دنیای امروز که شایعات گاهی با سرعت بیشتری از آگاهی سخت سایت خبری ها واقعی منتشر می شوند، سایت های خبری معتبر موسوم به خبرگزاری های وظیفه سرعت بخشیدن به انتشار آگاهی ها صحیح را برعهده دارند. طراحی سایت های خبرگزاری احتیاج به تخصص های خاص خویش دارد و ما در پیام آوا بهترین خدمات در این دامنه را به شما می دهیم.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای سایر پیام آوا است لغایت از راه این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی تازه را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا رایانه دیده می شود مشاهده و باره کاربرد پیمان دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری بدست پیام آوا می باشد، لغایت از راه سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز احسان در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد. از جانب سایر همچنانکه این روزها بحث بر راز روش های بهینه سازی سایت بسیار شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این جستار پروا اخص دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار دارای اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و شدامد سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خبری به این اصل مهم پروا گزیده تر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: